Gyakori kérdések

Vásároltam egy Andante terméket, de a csomagolás belsejében nincsen semmilyen kód:

A játékban, csak azok a Andante termékek vesznek részt, melyek kívül promóciós matricával vannak ellátva. Így csak a promóciós Andante termékek tartalmaznak belső kódot.

A csomagolás belsejében található kód olvashatatlan, elmosódott:

Fényképezze le a feliratot/kódot és küldje el nekünk az info@andantefamily.hu email címre, hogy segíthessünk.

Hol lehet feltölteni a kódot?

A KÓDFELTÖLTÉS menüpontban tudja feltölteni a kódot, miután regisztrált. Ha ezt már korábban megtette, akkor a megadott adatok segítségével lépjen be a profiljába, hogy fel tudja tölteni a kódot.

Nem tudok belépni:

Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kattintson az „Elfelejtett jelszó” –ra a BEJELENTKEZÉS menüpontban, és a rendszer a korábban megadott e-mail címére elküldi a linket amivel módosíthatja jelszavát.

A rendszer kiírta, hogy nyertem a kódfeltöltéssel, hogyan kapom meg?

Ha Ön a szerencsés nyertesek egyike, úgy kollégánk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot a regisztráció során megadott telefonszámon, de a nyereményét a regisztráció során megadott postacímre küldjük. Ha ellenőrizni, vagy módosítani szeretné az adatait, bejelentkezés után a PROFILOM menüpontban megteheti.

napolyi fekete-csoki-tekercs
napolyi fekete-csoki-tekercs

Tekintse meg legújabb reklámfilmünket!

Elfogadom és bezárom